Minä olen..

Mietin miten aloittaisin tämän blogini, joka on muuten minulle ensimmäinen ja koko juttu ihan uutta..No ajattelin että voisin esitellä itseni, joten tässä tulee..

Minä olen 32-vuotias, niin mikä minä sitten olen..Minä olen..

- NAINEN, tosin en kovin naisellinen ja kaunis, ylipainoinenkin..
- ÄITI x4, keskinkertainen sellainen ja usein jopa sen alle
- VAIMO, ylihuolehtiva ja väsynyt sellainen
- SOSIONOMI, joka ei ole päivääkään niitä töitä tehnyt
- KOTIÄITI, ei yhteiskunnassamme kovinkaan arvostettua
- TYTÄR, välillä kovin kiittämätön
- SISKO, etäinen sellainen
- YSTÄVÄ, jolla ei muka ole koskaan aikaa
- LEIJONAEMO, joka taistelee väsymykseen asti lastensa puolesta

Ja miksi tämä blogi? Se on kertomus tästä kaikesta, elämästäni. Se sai alkunsa eräänä väsyneenä aamuna lomalta palatessamme, lomalta joka oli kaukana täydellisyyttä. Kirjoitin ekan kirjoituksen ruutupaperille autossa ja hetken jo meinasin jättää tämän rohkeuden puuttuessa julkaisematta. Mutta koska päätin aloittaa, niin nyt sen teen. Tämä on minulle kuin hyppy tuntemattomaan, blogimaailmaan..En ole koskaan kirjoittanut juurikaan mitään pitkäaikaisesti, en edes lapsena päiväkirjaa, mutta ehkä nyt on jo aika. Olen päättänyt kokeilla voisiko kirjoittamalla saada omaa päätänsä järjestykseen ja nähdä oma elämänsä uudessa valossa.

Vaikka esittelyni olikin hieman negatiivissävytteinen, ei tarkoitukseni ole kirjoittaa mitään itkuvirsi-blogia. Toisena päivänä paistaa aurinko, toisena sataa ja joskus jopa myrskyää..Sellainen on elämä oman elämän vuoristossa.

Ja teille lukijoille kiitos ja anteeksi. Tämä kirjoittaminen vaatii opettelua, joten kärsivällisyyttä!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lapsiluku, milloin se on täynnä?

Millainen äiti halusin olla ja Millainen minusta tuli..